Doplate za prtljag:
Ako nosite prtljag koji prelazi dozvoljenu količinu morate doplatiti sledeće iznose:
doplate za višak prtljaga (EUR) | ||||
predati prtljag | naplata / komad prtljaga | detalji | ||
Zona 1 | Zona 2 | Zona 3 | ||
prvi standardni dodatni komad u ekonomskoj klasi | 50 | 50 | 150 |
sporska oprema do 23 kg se smatra standardnim komadom prtljaga, bez obzira na dimenzije, izuzev za: - daske za surfing > 107cm - boce za ronjenje |
svaki sledeći dodatni komad | 150 | 150 | 150 | |
dodatni komad > 23 kg | ||||
između 23 kg - maks 32 kg | 100 | 100 | 100 | uključujući sporsku opremu koja prelazi 23 kg |
preko 32 kg | kargo | kargo | kargo | prevozi se kao kargo/teret |
preko 32 kg - maks. 45 kg sa predhodnom autorizatcijom (npr: muzički instrumenti, TV kamere, rezervni delovi, itd.) | 100 | 200 | 300 | neophodna predhodna autorizacija od strane TAROM-a |
veći komadi od dozvoljenog | ||||
veći komadi sa dimenzijama preko 158 cm - maks. 203 cm, uz predhodnu autorizaciju | 50 | 100 | 300 | neophodna predhodna autorizacija od strane TAROM-a |
Zona 1: domaće rute u okviru Rumunije
Zona 2: U Evropi i između Rumunije i Bliskog Istoka
Zona 3: Širom sveta osim u zonama 1 i 2
napomene:
težina standardnog komada:
- Kod utvrđivanja težine deo kilograma viška između 23 i 24 kg se neće uzimati u obzir. Komad od 24 kg će se posmatrati kao teži prtljag koji podleže doplati.
- Nije moguće raditi puling (pooling) prtljaga, tj. sabirati težine više komada prtljaga radi zajedničkog/kumulativnog limita.
- Moguće je kumulativno posmatrati broj komada prtljaga, samo u slučaju ako se dve ili više osoba pojave zajedno na prijavi za let, i putuju na istom letu za istu destinacju. Npr. ako jedan od putnika ima pravo na 3 komada prtljaga, a drugi na 1 komad, moguće je prijaviti 2 komada na prvog putnika i 2 komada na drugog (ili sl.). Ova pravila važe samo na letovima koje izvodi TAROM, a pravila se mogu razlikovati na code-share letovima.
U slučaju da TAROM deli delove rute vaše karte u saradnji sa drugim avio prevoznikom, primenjivaće se pravila i doplate za višak prtljaga prvog operatera na ruti; može se dogoditi da vam višak prtljaga bude naplaćen od strane drugih avio prevoznika na ruti.