Ryanair kao ultra low-cost avio kompanija nema klasičan frequent flyer program koji se bazira na potrošenoj količini novca već program koji podrazumeva sakupljanje podataka o putniku. Ovaj program se naziva myRyanair i on pokušava da od vas dobije razne informacije sa kojima bi mogao da personalizuje benefite i privilegije za svakog pojedinačnog putnika. Putnici učestvuju u programu prvi put kada naprave nalog i kupe Ryanair kartu.
Podaci koje program "izvlači" od vas su:
- najčešći način prevoza,
- putnici sa kojima putujete,
- izbori za prtljag i osiguranje koje pravite,
- da li koristite automatski check-in,
- destinacije na koje ste putovali,
- aerodromi sa kojih ste poletali,
- rent-a-car automobili koje ste koristili,
- hoteli koje ste rezervisali,
- omiljena sedišta,
- bescarinska roba koju ste kupovali,
- hrana i piće koju ste kupovali na aerodromu,
- preferirani hobii na odmoru,
- mobilni paketi koje koristite za roming na odmoru,
- uvid u podatke iz pasoša vas i vaših saputnika (uz predhodno odobrenje)
- plaćanje kreditnim ili debitnim karticama
Benefiti programa su:
- specijalne ponude
- brže rezervacije
- brža online prijava na let
- snimanje pretraga
- dodavanje vaših omiljenih saputnika